THE FILTH & THE FURY

flith_fury

L’estil de Malcolm Mclaren.
Entre l’allau d’homenatges al desaparegut Malcolm McLaren, em quedo amb el comunicat de Steve Jones, guitarrista dels Sex Pistols.

Convé saber que Steve resideix ara a Los Ángeles, després de fugir d’una vida de yonqui a Londres. “El vaig conèixer quan jo tenia 17 anys, abans dels Pistols. Ens pujàvem al cotxe de Vivienne Westwood i li portava als sastres londinencs que assortien a la seva botiga. Vaig mantenir la seva amistat durant els anys, malgrat les nostres diferències.

Diferències amb els altres supervivents del grup, li van portar a judici i li van picar.
Va venir al meu programa de ràdio fa poc i el passem bé. Però el meu millor record va ser el seu regal quan vaig complir els 21 anys: em va pagar una puta i una mica d’heroïna”.

Por DIEGO A. MANRIQUE

La resta s’el cerca cada un.

Anuncis

Etiquetes: , ,

Una resposta to “THE FILTH & THE FURY”

  1. Tweets that mention THE FILTH & THE FURY « cat. -- Topsy.com Says:

    […] This post was mentioned on Twitter by ibzradical. ibzradical said: THE FILTH & THE FURY: http://wp.me/pTbFI-9 […]

Deixa un comentari

